| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jcamps Junior Member

|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:01 am Post subject: Meerdere bestanden afdrukken |
|
|
| Moderation: | afgesplitst van een multi-vraag onderwerp.
Oorspronkelijke vraag: | Quote: | | Als ik op een document ga staan en druk op CTRL+F9 kan ik dit document afdrukken, maar hoe kan ik bijvoorbeeld 20 geselecteerde bestanden afdrukken zonder op elk bestand CTRL+F9 te hoeven drukken? |
|
Geen idee of dit werkt maar....wat dacht je van meerdere bestanden selecteren, en dan Ctrl+F9 drukken?
Je weet maar nooit...
Gr. Johan _________________ Co-auteur NL interface sinds V1.51eB (februari 1995), zie Help, Over Total Commander... |
|
| Back to top |
|
 |
jordi.c Member

|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:04 am Post subject: Re: Meer bestanden printen |
|
|
| jcamps wrote: | Geen idee of dit werkt maar....wat dacht je van meerdere bestanden selecteren, en dan Ctrl+F9 drukken?
Je weet maar nooit...
Gr. Johan |
Hehehe dat had ik allang geprobeerd, maar dan print die alleen het bestand waar ik op dat moment opsta. Hij print de andere (rood) geselecteerd/gemarkeerde documenten niet. |
|
| Back to top |
|
 |
jcamps Junior Member

|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:26 am Post subject: Printen meerdere bestanden |
|
|
Ok, probeer dit eens:
selecteer de bestanden die je wilt printen, druk op de RECHTER muistoets, kies dan afdrukken.
Laat even weten of dit werkt...
Gr. Johan _________________ Co-auteur NL interface sinds V1.51eB (februari 1995), zie Help, Over Total Commander... |
|
| Back to top |
|
 |
jordi.c Member

|
Posted: Sun Jan 14, 2007 9:36 am Post subject: Re: Printen meerdere bestanden |
|
|
| jcamps wrote: | Ok, probeer dit eens:
selecteer de bestanden die je wilt printen, druk op de RECHTER muistoets, kies dan afdrukken.
Laat even weten of dit werkt...
Gr. Johan |
Ja, dit werkt wel .
Bedankt!!! |
|
| Back to top |
|
 |
|