TC versus MultiCommander

Moderated forum for Dutch users

Moderators: Rein de Jong, Folkert, white

Post Reply
Marieke
Junior Member
Junior Member

TC versus MultiCommander

Post by *Marieke » 2019-05-14, 14:43 UTC

Een kennis van mij is overgegaan van TC naar MultiCommander...
Heel veel pro's kon hij nog niet opnoemen: Je kon met Scripts werken en iets over de TimeStamp.
Omdat ik zo wel kan zien dat deze kloon niet in de buurt komt van TC vraag ik me toch af of anderen daar ervaringen mee hebben en wat Pro's en Con's kunnen opnoemen. Ik heb er een paar gelezen op het Internet maar vond dat wat simplistisch overkomen.
Ik doe zelf heel veel met MultiRename (incl. RegEx) en Aangepaste Kolommen. Ook het kopiëren van Filenamen (met of zonder path) is een favoriet. Ik heb diverse opdrachten onder een knop gezet die zowel de linker- als de rechterhelft tegelijk beïnvloeden, enzovoort...
De Manual van MultiCommander heeft 300 pages dus vind ik iets te veel om door te worstelen...
Weet iemand nog wat pluspunten van TC t.o.v. MC waarmee ik de conversatie met mijn kennis gaande kan houden?
Groetjes - Marieke P. - #117942

Stefan2
Power Member
Power Member

Re: TC versus MultiCommander

Post by *Stefan2 » 2019-05-14, 20:16 UTC

Installeer beide en probeer het zelf.
Niemand kan het werk overnemen :D

En vertel ons dan wat u denkt dat beter is.

Inofficial FAQs || WIKI (Deu/Eng) || TC Home (What's new? // FAQ // Download // Order // Addons // Tools // Plugins)
Erst wenn der letzte Baum gefällt oder die letzte Biene verendet ist, werden die Leute verstehen warum Umweltschutz wichtig ist.

Post Reply