Total Commander FTP

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
doettala
New Member
New Member
Posts: 1
Joined: 2008-07-26, 13:11 UTC

Total Commander FTP

Post by *doettala »

Beste Mensen,

Ik gebruik totalcmd nu een tijdje ik vind het een prachtige tool ! hij opent dingen heel snel en je kan veel dingen doen, alleen wat ik beetje jammer vind is het FTP . FTP connect niet altijd, hij blijft haken bij startdir en je krijgt connection faild, door aantal keer te reconnect raak je wel binnen. Heeft iemand hierop een solution of als een Tech/Admin van totalcmd dit leest misschien dat ze dit beter kunnen uitbouwen of aanpassen in een opkomende versie !

Alvast Bedankt !
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4622
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

Dit zal hoogst waarschijnlijk meer te maken hebben met de FTP server waar je gebruik van maakt dan met Total Commander.

Heb je deze problemen niet als je een ander FTP programma gebruikt om verbinding te maken met deze FTP server?

Wellicht is de optie "Commando sturen om verbinding in stand te houden" een handige optie voor jou. (de verbinding wordt hierdoor maximaal een uur in stand gehouden)
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Post by *CopyCats »

Doettala, probeer de optie 'passieve modus gebruiken' eens in de instellingen van die verbinding. Als dat geen verbetering brengt is het aannemelijk dat het probleem elders ligt (firewall, serverconfiguratie e.d.).

vr.groet,

-Daan-
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
Post Reply