Ik mis de TC-handleiding voor versie 7.02a 32 bit.

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
Anton Doove
Junior Member
Junior Member
Posts: 76
Joined: 2006-12-23, 16:34 UTC
Location: Zoetermeer.
Contact:

Ik mis de TC-handleiding voor versie 7.02a 32 bit.

Post by *Anton Doove »

[face=arial]Beste Mensen.[/face] Ik dacht dat ik die TC-handleiding had,maar dat blijkt helaas niet meer het geval te zijn.

Kan iemand mij dus even laten weten waar ik die Handleiding in de Ned.Tl. kan vinden voor versie 7.02a van 32 bits ?

Dan kan ik het gauw downloaden en uitprinten,zodat ik weer weet hoe ik die TC kan gebruiken op welke wijze met welke opties.

Ik blijf nog even de genoemde versie gebruiken,totdat ik volgende week in het ziekenhuis wordt opgenomen voor een Hart-Operatie met 4 by-passes en revalidatie daarna.

Vandaag na 15.00 uur belt het ziekenhuis mij de juiste datum voor de
opname en operatie,waarbij er meer wordt doorgenomen.

Pas na herstel kan ik wellicht de nieuwste versie downloaden met de bijbehorende handleiding. Eerder heeft geen zin.

Ik dank jullie voor de mogelijke reacties met mijn vriendelijke groeten.

Anton Doove.
User avatar
Alexei
Junior Member
Junior Member
Posts: 30
Joined: 2007-01-18, 22:38 UTC
Location: Emmeloord (NL)

Ik mis de TC-handleiding voor versie 7.02a 32 bit.

Post by *Alexei »

Anto schreef:
>>Kan iemand mij dus even laten weten waar ik die Handleiding in de Ned.Tl. kan vinden voor versie 7.02a van 32 bits ?<<

Hallo Anton;

Hier het adres waar je deze kan downloaden:

http://www.flanderscomputerclub.be/

Gebruik deze link of plak het adres in je browser en ga daar heen, op de pagina kan je kiezen voor het tabblad ->Documentatie<- daar kan je dan twee handleidingen downloaden in PDF, neem de PDF voor Total Commander V7.04a release 004, ik denk dat deze het beste overeen komt met wat je nodig hebt.
Best regards, Alexei
Personal license #147689 Using Windows 10
TC 10.
Post Reply