Boomschakelaar / Treeview

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
User avatar
Marieke
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 2006-05-17, 18:55 UTC
Location: Alkmaar
Contact:

Boomschakelaar / Treeview

Post by *Marieke »

Ik zou het wel handig vinden als ik er bij de boomschakelaar / treeview voor kon kiezen om de meteen alle mappen in de boom te zien dus niet met een [+] ervoor. Nu moet ik overal op klikken om te zien welke mappen erin zitten. (Deze vraag ontstond toen mijn man diverse fotomappen was 'kwijtgeraakt' in andere mappen).
Weet iemand een oplossing? In de wincmd.ini heb ik geen opties kunnen vinden en de plugin VisualDirSize biedt me hiervoor ook geen mogelijkheden.
Groetjes - Marieke P. - #117942
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4617
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

Gebruik Alt+F10 (CD-boom) of schakel de optie "Alijd volledige directory boom laden" in (zie Configuratie/Opties/Weergave).
User avatar
Marieke
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 2006-05-17, 18:55 UTC
Location: Alkmaar
Contact:

Post by *Marieke »

Het is een optie maar dan doet hij wel de hele partitie inclusief bestanden en dat kan even duren. Met Alt-F10 wordt dan een apart venstertje geopend en ik wilde het liever in de boomschakelaar zien. Bijvoorbeeld door van de actieve map wel alle onderliggende mappen te zien maar niet de bestanden, die kun je door een klik in de boom dan in het naastgelegen venster zien.
Via bestand > afdrukken... is ook wel iets te bewerkstelligen maar weer niet wat ik wilde.
Misschien is er een plugin voor - die zou ik moeten hebben....
Groetjes - Marieke P. - #117942
Post Reply