thumnails als kleine foto zien

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
Martinn
Junior Member
Junior Member
Posts: 2
Joined: 2012-07-11, 12:37 UTC

thumnails als kleine foto zien

Post by *Martinn »

In mijn map afbeeldingen in TC kan ik de submappen zien als een mapje met daarin fotoafbeeldingen die op elkaar gegroepeerd zijn.
Als ik de map open en de afzonderlijke afbeeldingen krijg, zie ik slechts pictogrammen en geen afbeeldingspostzegeltjes, ook niet met Thumbnailview. Ik heb al de Listerplugin geïnstalleerd, maar deze brengt ook niet het gewenste resultaat.
Een kennis van mij kan deze thumbnails echter wel zien als kleine fotootjes.
Is er een oplossing ?
User avatar
EricB
Senior Member
Senior Member
Posts: 355
Joined: 2008-03-25, 22:21 UTC
Location: The Netherlands

Post by *EricB »

Hoi Martinn,

Misschien is er bij Configuratie -> Thumbnails geen of een ongeldig databasepad ingevuld? Als het pad wel correct is, probeer dan de database eens te comprimeren via de onderste Start! knop op het configuratiescherm. Grote kans dat het dan wel goed gaat.

De listerplugin voor jpegthumbs moet trouwens wel als eerste zijn geconfigureerd in de listerplugin lijst.

Groeten, EricB
Martinn
Junior Member
Junior Member
Posts: 2
Joined: 2012-07-11, 12:37 UTC

Post by *Martinn »

Hoi EricB

Dank voor de reactie. Ik ben zelf niet zo goed met instellingen die wat dieper ingaan in het systeem en vind het moeilijk om te beoordelen of het databasepad goed is ingevuld.
Ik kon jouw suggesties mbt. de configuratie echtergoed volgen en deze waren goed duidelijk.
Ik ga nu eerst met vakantie en daarna zal ik een meer technisch iemand vragen om mee te kijken.
Als het niet lukt voeg ik de volgende keer een schermafbeelding bij van de instelling.
Groeten,
Martinn
Post Reply