Plugin om links of recht direct een bestand te editen

Moderated forum for Dutch users

Moderators: Rein de Jong, white

Post Reply
cogmios
Junior Member
Junior Member

Plugin om links of recht direct een bestand te editen

Post by *cogmios »

Ik heb een folder hiearchy van .url files die ik process om ze op een site te poneren als bookmarks.

Ik vroeg me af of er een plugin is die zodra je een .url file highlight links (een .url file is een ini file) , aan de recherkant een text editor opent, dit kan een simpele editor zijn want het gaat louter om text.

Dan hoef ik niet steeds F4-en op een .url file maar kan ik hem gelijk in het venster editen en ze dan makkelijker een voor een langslopen.

Bestaat er zo'n add-on ?
white
Power Member
Power Member

Re: Plugin om links of recht direct een bestand te editen

Post by *white »

Je zou Quick view (Voorbeeldvenster Ctrl+Q) kunnen gebruiken in combinatie met een Lister plugin die ook het wijzigen van het bestand toestaat, bijvoorbeeld CudaLister. Als je CusaLister gebruikt, wijzig het bestand door de optie "Read-only" in het context menu uit te vinken, of maak het panel actief en druk op Ctrl+R.
cogmios
Junior Member
Junior Member

Post by *cogmios »

white wrote: 2025-01-18, 16:44 UTC Je zou Quick view (Voorbeeldvenster Ctrl+Q) kunnen gebruiken in combinatie met een Lister plugin die ook het wijzigen van het bestand toestaat, bijvoorbeeld CudaLister. Als je CusaLister gebruikt, wijzig het bestand door de optie "Read-only" in het context menu uit te vinken, of maak het panel actief en druk op Ctrl+R.
Super bedankt, werkt perfect. :D
white
Power Member
Power Member

Post by *white »

cogmios wrote: 2025-01-19, 04:09 UTC Super bedankt, werkt perfect. :D
Graag gedaan. Het overigens mogelijk wincmd.ini aan te passen zodat de plugin alleen gebruikt wordt voor .url bestanden. Mocht je dit willen en dit is niet te technisch voor je, geef maar een gil als je uitleg wilt.
Post Reply